2011. március 22.

Építő Marketing Szeminárium és CSR-pályázat

Építő Marketing Szeminárium és CSR-pályázat

Április 6-án második alkalommal rendezik meg az Építő Marketing Szemináriumot, ahová a szektort érintő aktuális információkkal, új ismeretekkel és ötletekkel várják az építőiparban és ingatlanszektorban tevékenykedő cégek marketing szakembereit, és a marketing megoldások iránt érdeklődőket.

A válság által egyik leginkább érintett iparágban, az építőiparban is megnövekedett az igény a direkt és finomhangolt, költséghatékony marketing megoldások iránt. A II. „Építő Marketing” szeminárium programja ennek szellemében két aktuális témára épül: hogyan állíthatóak a vállalati felelősségvállalási programok (CSR – corporate social responding), a közösségért tett vállalások a vállalati brandépítés szolgálatába, illetve milyen online megoldásokat alkalmazhatunk hatékonyan az építőiparban.

A szemináriumon az online téma tárgyalása közben szó lesz a fogyasztók médiahasználati szokásaiban tapasztalt változások vizsgálata mellett, az online marketingben és közösségi médiahasználatban rejlő előnyökön túl, az ezekre vonatkozó jogi szabályozás kérdéseiről is. A vállalati felelősségvállalási témában az alaptézis boncolgatása mellett – nevezetesen, hogy létezik-e reklám a jóért – megvalósult példák segítéségével is szembesülhetünk ezen eszközben rejlő lehetőségekkel.

 

„Ne csak a logód legyen zöld”

A szervezők, a Hungexpo Zrt. és a Build-Communication Kft., a szeminárium kapcsán pályázatot írtak ki annak érdekében, hogy minél szélesebb körben váljanak ismertté az építőipari és ingatlanpiacon futó vállalati felelősségvállalással kapcsolatos projektek, megoldások – mindezt abban a reményben, hogy a jó példa ragadós.

Ám a cím ellenére ezen nem csupán úgynevezett zöld projektekkel érdemes indulni, hanem minden olyannal, amelyek szűkebb vagy tágabb értelemben a vállalat a társadalommal és a környezetével szembeni felelősségteljes gondolkodását, magatartását mutatják be.

A pályázat célja összegyűjteni és bemutatni a szakmának és az érdeklődőknek azokat a megvalósult megoldásokat, projekteket, amelyek példát mutatnak arra, hogy egy profitorientált cég hogyan gondolkodik a vállalati felelősségvállalás kérdéséről, hogyan építi azt bele a cég stratégiájába, hogyan integrálja annak sikeressége érdekében a cég dolgozóit, a céget körülvevő társadalmat és az érintett feleket.

A „Ne csak a logód legyen zöld” mottójú pályázatra március 28-ig lehet beadni az anyagokat.

2011-ben az építőipar legnagyobb szakvására, a 2011. április 5. és 10. között megrendezett Construma Nemzetközi Építőipari Szakkiállítás ad otthont a II. „Építő Marketing” Szemináriumnak április 6-án, szerdán.

További információ a szemináriummal és pályázattal kapcsolatban a www.epitomarketing.hu oldalon olvasható, illetve ugyaninnen letölthető a szemináriumi jelentkezési lap, valamint a pályázati kiírás és a pályázati jelentkezési lap is.

 

(Forrás: a Build Communication Kft. közleménye)

 

sajátjaink

sajátjaink

sajátjaink

sajátjaink

hírlevél-feliratkozás