2009. november 27.

Sokoldalú kotró-rakodó gép kisvállalkozásoknak

Sokoldalú kotró-rakodó gép kisvállalkozásoknak

Ha a gépkezelő a New Holland B110 homlokrakodóját használja, megszakíthatja a hajtást, így a teljes motorteljesítmény hidraulikus teljesítményként hasznosul. Ha pedig a kotrógémet használja, a hidraulikarendszer csak akkor és ott adja le a teljesítményét, ahol szükség van rá.

A New Holland a B típusú kotró-rakodó gépei a talajszint alatt és fölött egyaránt használhatók, azaz ásásra és rakodásra is alkalmasak. A mélyásó gémre nagy választékból kereshetők ki a megfelelő eszközök: keskeny, normál, vagy széles mélyásó kanalak, különböző profilkanalak és tisztítókanalak. A gépcsaládot új generációs, környezetbarát TIER-3 motorral szerelték, mely rendkívül rugalmas és gyorsan reagáló erőforrás; alacsony zajszint mellett gazdaságos üzemeltetést és hosszú élettartamot ígér. A gépeket szervizbarát kialakítás jellemzi, könnyen hozzáférhetően végezhető el a karbantartás, illetve a szervizelés.

Motor, hidraulika, kormányzás

A teljesítmény és a termelékenység növelésére, az üzemanyag fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésére tervezett CNH Common Rail motor a legmodernebb technológiát képviseli. Ebben a rendszerben az üzemanyagot a hengerekbe nagyon magas nyomáson fecskendezik be, ami optimalizálja a porlasztást és a keverékképzést. A hengerekbe jutó üzemanyag mennyiségét elektronikus rendszer szabályozza, így mindig pontosan a szükséges mennyiséget fecskendezi be, és mindig a legmegfelelőbb pillanatban.

A B szériás kotró-rakodókat integrált hidraulika- és kormányrendszerrel látták el. A rendszer két, sorba kapcsolt fogaskerék-szivattyúból áll, terhelésérzékelős, maximális üzemi nyomása 210 bar. A kormányzás során a kormánykerék először az orbit kormányszelepet működteti, majd egy elsőbbségi szelepen keresztül a gyorsabb kormányzáshoz szükséges megnövelt térfogatáramot egy fogaskerekes szivattyú biztosítja.

Sokoldalú kotró-rakodó gép kisvállalkozásoknak

Üzemmódok

Ha a gépkezelő a homlokrakodót használja, szükség esetén a rakodó vezérlő karon található külön gomb megszakítja a hajtást, így a teljes motorteljesítmény hidraulikus teljesítményként hasznosul. Ha a kotrógémet használják, akkor a zárt központú fő vezérlő szelepnek köszönhetően a hidraulika rendszer csak akkor, és ott adja le a teljesítményét, amikor és ahol szükség van rá. Ezeket a modelleket Power Shuttle sebességváltóval szerelték, amely lehetővé teszi a gyors és egyenletes menetirányváltást, akár terhelés alatt is. Ez jelentősen csökkenti a hajtáslánc alkatrészeinek terhelését, növeli a gép tartósságát, javítja a kezelői kényelmet és biztonságosabbá teszi a homlokrakodóval történő munkavégzést. A sebességváltó illeszkedik a Common Rail motor megnövelt nyomatékához.

Sokoldalú kotró-rakodó gép kisvállalkozásoknak

Karbantartás

A gépek tervezésüknek köszönhetően a karbantartási és javítási műveletek egyszerűen és könnyen végezhetők. Mindezt nagyban segíti az új, felnyitható motorburkolat; talajon állva akadálytalanul hozzáférhetők a legfontosabb részegységek. A gép könnyű karbantartása – a légszűrő állapotának ellenőrzése, a motorolajszint ellenőrzése, vagy a motorolajszűrő cseréje – növeli a tartósságot és a megbízhatóságot.

Kezelés

A kotró-rakodó kabinja óriási teret és nagyméretű üvegfelületet, körkörös panorámakilátást nyújt. A kiváló ergonómiájú elrendezésnek köszönhetően az egyes kezelőszervek könnyen elérhetők, a műszerek egyszerűen leolvashatók. Az oldalablakok teljesen vagy részlegesen nyithatók, így hatékony a szellőzés. A gép rendelhető klímaberendezéssel is. Igény esetén az illetéktelen indítást akadályozó opciós indításgátlóval is felszerelhető. A kabin jobb oldalán található a teljesen új, elegáns, személyautó stílusú műszerfal. Ide került a gyújtáskapcsoló, a funkciógombok, a nagyméretű analóg kijelzők, amelyek a motor hűtőfolyadék- és a motorolaj-hőmérsékletet, a motorfordulatszámot, az akkumulátortöltést és az üzemanyagszintet mutatják.

 

sajátjaink

sajátjaink

sajátjaink

sajátjaink

hírlevél-feliratkozás