2016. február 17.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Az OBO továbbfejlesztette a betonban történő szereléshez kifejlesztett IBK-rendszert, miáltal még egyszerűbbé vált a szerelés. Az IBK-rendszer segítségével akkor is megoldható a padló alatti villamos hálózatok nagy aljzatfelületekben történő kiépítése, ha csak nagyon vékony eszrich-réteg áll rendelkezésre vagy hiányzik az esztrich-réteg.

Az aljzatbetonban a csatornaszakaszok és a doboztestek sűrű rácsozatot képeznek a vezetékezési útvonalakon. Az IBK-dobozok a szerelvénybeépítő egységek későbbi beszerelését teszik lehetővé.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Az új IBK-rendszer 38 és 48 mm csatornamagassággal választható. A rendszer alkotóelemei: a GES9 és GESR9 szerelvénybeépítő egységhez kifejlesztett In Beton-dobozok és az ismert, padló alatti installációs csatornák, illetve tartozékok.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

A horganyzott acéllemezből készült rendszerelemek az építés első szakaszában előforduló nagy mechanikai igénybevételnek is ellenállnak. Az IBK-elemekhez kifejlesztett új szintezőegységeknek köszönhetően rendkívül egyszerűvé vált a szerelés és a szintbeállítás.

 

hírlevél-feliratkozás

Építési jog

04.2.2.6. Minden, amit a tervezők 2025. január 15-étől kötelező felelősségbiztosításáról tudni lehet! (Frissítés: 2024.10.29.)

Az új Eljárási kódex, az új OTÉK (TÉKA) és az egyéb új építési jogi jogszabályok – ÖSSZEFOGLÓ CIKK (Frissítve: 2024.10.02.)

Építésügyi hatósági ügyintézők építésügyi vizsgájára és szakmai továbbképzésére vonatkozó előírások 2024. október 1. napjától

Hol ismerhetők meg a jegyzői építésügyi hatóságok által kiadott engedélyek iratai?

Építésügyi hatósági hatáskör és foglalkoztatási feltételek 2024. október 1. napjától

épjog